ترجمه آهنگ Sam Smith به اسم Too Good at Goodbyes

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





"Too Good at Goodbyes" 

 

You must think that I' m stupid

باید فکر کرده باشی احمقم

You must think that I'm fool

باید فکر کرده باشی من ابلهم

You must think I'm new to this

باید فکر کرده باشی این برام تازگی داره

But I have seen this all before

ولی من همه ی این هارو قبلا دیدم (تجربشو داشتم)

I'm never gonna let you close to me

هیچوقت نمیذارم دیگه بهم نزدیک بشی

Even though you mean the most to me

اگرچه تو بیشترین اهمیت رو برام داری

Cause every time I open up,it hurts

چون هروقت باهات حرف میزنم ضربه میخورم

So I'm never gonna get too close to you

پس هیچوقت زیاد نزدیکت نمیشم

Even when I mean the most to you

حتی وقتی که بیشترین اهمیت رو برات داشته باشم

In case you go and leave me in dirt

فقط برو و تنهام بذار

But every time you hurt me ,the less that I cry

دیگه هروقت که بهم ضربه میزنی،کمتر گریه میکنم

And every time you leave me,the quicker these tears dry

و دیگه  هروقت که ترکم میکنی ،اشکام زودتر خشک میشه

And every time you walk out,the less I love you

و هروقت میری و ترکم میکنی کمتر دوستت دارم

Baby,we don't stand a chance,it's sad but it's true

عزیزم دیگه امیدی نیست (شانسی برای ادامه نداریم)غم انگیزه اما حقیقت داره

I'm way too good at goodbyes

من خیلی خوب خداحافظی رو بلدم

I know you're thinkin I'm heartless

میدونم فک میکنی  بی احساسم

I know you're thinkin I'm cold

میدونم فک میکنی سردم

I 'm just protectin my innocence

فقط دارم از پاکیم محافظت میکنم

I'm just protectin my soul

دارم از روحم مراقبت میکنم

I'm never gonna let you close to me

دیگه نمیذارم هیچوقت نزدیکم بشی

Even though you mean the most to me

اگرچه بیشترین اهمیت رو برام داری

Cause every time I open up,it hurts

چون هروقت باهات حرف میزنم ضربه میخورم

So I'm never gonna get too close to you

پس  هیچوقت زیاد نزدیکت نمیشم

Even when I mean the most to you

حتی وقتی بیشترین ارزش رو برات دارم

In case you go and leave me in the dirt

فقط برو و تنهام بذار

But every time you hurt me ,the less that I cry

اما دیگه هروقت بهم ضربه میزنی کمتر گریه میکنم

And every time you leave me,the quicker these tears dry

و هروقت ترکم میکنی اشکام زودتر خشک میشن

And every time you walk out ,the less I love you

و دیگه هر وقت که میری و ترکم میکنی کمتر دوستت دارم

Baby we don't stand a chance,it's sad but it's true

عزیزم دیگه امیدی نیست (شانسی برای ادامه نمونده)،غم انگیزه اما حقیقت دار

I'm way too good at goodbyes

من خیلی خوب خداحافظی رو بلدم

No way that you'll see me cry

هرگز دیگه گریه ی منو نمیبینی

'cause every time you hurt me,the less that I cry

چون دیگه هروقت بهم ضربه میزنی کمتر گریه میکنم

And every time you leave me,the quicker these tears dry

و هروقت که ترکم میکنی اشکام زودتر خشک میشن

And every time you walk out,the less I love you

و دیگه هروقت میری و ترکم میکنی کمتر دوستت دارم

Baby ,we don't stand a chance,it's sad but it's true

عزیزم دیگه امیدی نیست (شانسی برای ادامه نمونده)،غم انگیزه اما حقیقت داره

I'm way too good at goodbyes

من خیلی خوب خداحافظی رو بلدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 23 آذر 1396برچسب:, ] [ 17:33 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت